Chill,

Chillet hos Linnéa var lika great som det brukar. Satt mest och pratade en massa! Det roliga är att vi kan komma in på de mest udda, underliga samtalsämnen och sedan prata om det hur länge som helst. Till och med lillasyster Amanda kom och påpekade detta....
Fick börja tidigare än planerat i lördags, 7.45 istället för 10. Så det var mindre kul, men timmarna rusade på som bara den. Skönt!
Sen blev det till att snabbt göra sig iordning för att åka ner till Alingsås med familjen. Vi var på stures och bowlade. Jag kom nog sist liksom förra gången, men med tre strikar och flera spares så hoppade jag jämfota och skrek högt och var nog helt enkelt stoltast av alla! haha Tilläggas bör att den här bowlingtraditionen Larssons och Magnussons satt igång med påbörjades då jag var i Australien, så det är helt klart därför jag får lite sämre resultat! Jag menar, de har ju tränat mer helt enkelt!
Sen blev det chill hemma på Björnbärsstigen med god mat och vin, samt lite melodifestival!

Nu ska jag ner till Alingsås. Ja, IGEN! Himla flängande måste jag säga! Men kusin Greta fyller trettio imorgon, så det vankas kalas och tårta vill man ju inte missa!

Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0