Fredagen den trettonde,

tro det eller ej men det gick ganska bra att ta sig upp imorses faktiskt.
Jobbet idag var helt ok, bortsett från en gubbe som blev kinkig då jag började mata på lite varor på bandets början då han hade fyra kvar längst ner! Att han inte kunde säga det till mig heller utan stå och skrika på damen jämte gjorde mig än mer irriterad! Sedan råkade jag göra sönder en ölburk med, kunden med ölburken säger att det ser ut som jag varit med om det förr då jag skötte det hela rutinerat! Där stod jag nersprutad i öl med ett leende på läpparna och höll med...
Sen var det en gullig tant och handla med! Hon berättade att dom förr i tiden haft tävlingar med de snabbaste kassörskorna och att hon tyckte att man skulle börja ha sådana igen så att jag som var så duktig kunde få vara med! haha, ibland är dom gulliga dom små pensionärerna!
Ja det var en händelserik dag på PAs det! ;)
Nää nu får jag skynda mig till ridningen! Sedan Linnéa. Som planerat!

Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0