Snooooooooooozing,

tårtan i söndags var god.
Igår var det plugg för hela slanten och sedan var jag hos Andreas och kikade på film och åt popcorn på kvällen. Såg barnhemmet, som vi hört skulle vara riktigt läskig och bra, men vi tyckte nog inte det var någon höjdare direkt...

barnhemmet

Idag jobbade jag lite men mådde dåligt när jag slutade, så åkte hem för att vila lite. Hade satt på mobilalarmet för att vakna i tid till stepen jag bokat in mig på. Vet att jag stänger av alarmet när det ringer, men somnar om och vaknar 45minuter senare(!) och där hade vi missat den träningen!
Problemet är att jag är helt facinerad över uppfinningen att snooza. Verkligen en superb uppfinning! Utan att få snooza i si sådär en halvtimma, kan jag bli lite kinkig! Och min nya mobil har inte snoozning.
Mamma insåg problemet i det hela när jag hade försovit mig från träningen, så hon leta fram min instruktionsbok och hade sedan en genomgång med mig hur man gör! Det fanns tydligen snoozfunktion på den! Tur är väl det!

Istället för träningen har jag varit duktig och suttit uppe och pluggat en massa, men nu blir det till att krypa ner i sängen! Och ja, imorrn ska jag snooza lääääänge! ; )

Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0