1 mars 2009,

Hade ett enormt sug på det obligatoriska bakisgodiset när jag vaknat idag, men givetvis kunde varken mamma eller pappa kör mig in till Floby. Och eftersom jag druckit en del igår, dvs. en hel flaska malibu, så kändes det inte aktuellt att köra, så det fick helt enkelt bli en promenad in till Floby. (Var än gladare att jag inte valde att köra då första bilen jag möter inne i Floby är en polisbil!)

Och ja gårdagen hur var den?
Super verkligen. Tjejerna kom hit till mig en sväng så vi kunde göra oss iordning innan vi åkte till Hanna. Hanna blev snyggast av alla med sin otroligt välmatchade och välutplockade outfit! haha
Blev en massa massa drinkinggames och lite melodifestival innan det bar in till terran.
Hanna hade fått i uppdrag att dela ut trettio ägg (med diverse skamliga saker skrivna på dem!) till olika killar med märkeskallingar. Dessvärre tog vakterna hand om äggen efter ett tag, då ett ägg tappats på golvet och någon trampat sönder det, så det stank ägg i hela lokalen! Äggen var kokta!
Kvällen var verkligen helt kanon och tjejerna är grymmast!



Marika

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-01 @ 22:13:45
Postat av: Linnéa

Kortet är såå härligt! Mina armar är fortfarande grå även fast jag skrubbat så sjukt mycket!

2009-03-01 @ 22:14:58
URL: http://neaaa.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

vilken skön bild =)

2009-03-01 @ 22:35:34
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0