26 mars 2009,

den här veckan har jag verkligen känt mig totalt borta och helt osocial. har satsat helhjärtat (enligt min värld i alla fall) på att bli klar med mina kurser på lärcenter. har redan blivit klar med 150 poäng MVG den här veckan, men hoppas på ytterligare 100 imorrn. notera hoppas! vår lärare i samhäll är ganska så sträng så ja, det gäller verkligen att jag är på topp! håll tummarna åt mig tack!
igår kom lönen och det kändes därför lägligt att åka till Skövde för att spendera lite. blev lite smått & gott: jeansleggings, pumps, mascara och presenter!
blev också lite jobb både igår kväll och idag. satt fint.

nu blir det lite film och till att sova.
god natt.

Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0